q-shops              

  • icon100% Maatwerk
  • iconLevertijd: 10/15 werkdagen
  • iconEigen klantenservice
  • iconShowrooms: Rijswijk, Utrecht en Eindhoven
  • iconGratis Kleurstalen

Garantie & klachtenprocedure

Is er een probleem met uw bestelling, of heeft u een klacht? Wij lossen het voor u op!

Bel of mail gerust! Bij Raambekleding Nederland.NL werken we met vaste contactpersonen. Deze contactpersonen zijn vanaf het begin van uw order, vanaf het moment van betalen, tot het moment dat deze helemaal is afgehandeld verantwoordelijk voor uw bestelling. 
Zij weten dus álles van uw order, uw eerdere vragen en helpen u bij eventuele problemen.

 

Meest gestelde vragen

 

 

1. Er mist een onderdeel of een product bij mijn bestelling

U heeft uw bestelling ontvangen, maar er mist een onderdeel (bijvoorbeeld bevestigingssteunen). Waarschijnlijk is er iets misgegaan bij de leverancier. Neem contact met ons op via klantenservice@raambekledingnederland.nl of +31(0)70-7110394, wij zullen er dan voor zorgen dat de onderdelen zo snel mogelijk nagestuurd worden.

2. Ik heb een verkeerd artikel ontvangen

Uw bestelling wordt met uiterste zorg doorgezet naar de producent, toch kan het wel eens mis gaan. Heeft u een artikelen ontvangen dat niet voor u is, of is geleverd in een verkeerde kleur? Neem dan contact op via +31(0)70-7110394 of stuur een email naar klantenservice@raambekledingnederland.nl


3. Ik heb een klacht, hoe kan ik deze indienen?

Wij proberen u zo goed mogelijk te helpen voor, tijdens en na uw bestelling. Heeft u toch een klacht over onze service? Laat ons dit schriftelijk weten per e-mail: klantenservice@raambekledingnederland.nl, of per post: Raambekleding Nederland, Patrijsweg 54, 2289 EX Rijswijk. Wij vragen u om hierbij een omschrijving van de klacht en mits mogelijk ook een foto waarop het defect duidelijk te zien is, naar ons toe te sturen.
Wij zullen uw klacht uitgebreid onderzoeken en nemen binnen een week contact met u op. Raambekleding Nederland.NL is aangesloten bij, en werkt volgens de klachtenregeling van, Q-shops.

 

4. Heb ik garantie op mijn raamdecoratie?

Mocht een product dat u bij ons besteld heeft onverwachts kapot gaan dan kunt u natuurlijk op ons rekenen! Op alle artikelen krijgt u uitgebreide garantievoorwaarden omdat wij overtuigd zijn van de kwaliteit die we leveren.

Label 65 en vtwonen Merkproducten
Voor originele producten van Label 65® en vtwonen hanteren we een garantietermijn van 4 jaar, voor Shutters, Rolluiken en Screens van Label 65® wordt een garantietermijn van 2 jaar gehanteerd. Wilt u aanspraak maken op uw garantie, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@raambekledingnederland.nl.

Wij vragen u om hierbij een omschrijving van de klacht en mits mogelijk ook een foto waarop het defect duidelijk te zien is, naar ons toe te sturen.

Standaard Retourproces:
Werkt het product niet correct, is deze beschadigd of wilt u op enige andere manier aanspraak maken op de garantie, dan dient het product goed ingepakt en in een kartonnen doos (m.u.v. gordijnen), kosteloos retour gestuurd te worden of in een van de showrooms gebracht te worden.

Is er bij u gemonteerd door een van onze monteurs, dan heeft u 1 jaar garantie op de montagewerkzaamheden zelf (boor-schroef- ophang werkzaamheden). Werkt het product echter binnen deze termijn niet correct, is deze beschadigd of wilt u op enige andere manier aanspraak maken op de garantie, dan dient het product goed ingepakt en in een kartonnen doos (m.u.v. gordijnen), retour gestuurd te worden of in een van de showrooms gebracht te worden. Voor het demonteren of ter plaatse oplossen kunt u tegen betaling een servicemonteur inschakelen*.

 

Luxaflex Merkproducten
Voor originele producten van Luxaflex® geldt een garantie termijn van 5 jaar; dit bestaat uit 2 jaar volledige garantie en 3 jaar beperkte garantie. De beperkte garantie houdt in dat bij reparatie en vervanging van onderdelen transport- en/of voorrijkosten worden gerekend. Wilt u aanspraak maken op uw garantie, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@raambekledingnederland.nl.

Wij vragen u om hierbij een omschrijving van de klacht en mits mogelijk ook een foto waarop het defect duidelijk te zien is, naar ons toe te sturen.

Standaard Retourproces:
Werkt het product niet correct, is deze beschadigd of wilt u op enige andere manier aanspraak en is het moment van aanschaf minder dan 5 jaar geleden? Dan zal in overleg met de klantenservice bepaald worden of er een Luxaflex servicemonteur langs gestuurd kan worden, of dat het product terug naar de fabriek moet ter reparatie. In het laatste geval dient het product goed ingepakt en in een kartonnen doos, retour gestuurd te worden of in een van de showrooms gebracht te worden.


Is er bij u gemonteerd door een van onze monteurs, dan heeft u 1 jaar garantie op de montagewerkzaamheden zelf (boor-schroef- ophang werkzaamheden). Werkt het product echter binnen deze termijn niet correct, is deze beschadigd of wilt u op enige andere manier aanspraak maken op de garantie, dan wordt in overleg met de klantenservice bepaald of er een Luxaflex servicemonteur langs gestuurd kan worden, of dat het product terug naar de fabriek moet ter reparatie. In het laatste geval dient het product goed ingepakt en in een kartonnen doos, retour gestuurd te worden of in een van de showrooms gebracht te worden. Voor het demonteren of ter plaatse oplossen kunt u tegen betaling een servicemonteur inschakelen*.

 

*Kosten bij wel inschakelen servicemonteur Raambekleding Nederland:

Bij inschakelen van een service monteur om het probleem ter plaatse op te lossen, of wanneer u de producten door ons wil laten demonteren, wordt een vast tarief gerekend.

Voorrijkosten + 1 uur Service ter plaatse:

Zuid-Holland, Utrecht, Noord-Brabant: € 75,00
Noord-Holland, Zeeland, Gelderland, Flevoland: € 95,00
Voor overige provincies geldt dat de kosten van een servicemonteur op aanvraag zijn.

Mocht de service afspraak langer duren dan een uur, dan zal er hierna een uurtarief gelden van €50, Welke achteraf gefactureerd worden.

 

5. Heeft u een andere vraag?

Niet het antwoord gevonden dat u zocht? Neem gerust contact op met onze klantenservice via klantenservice@raambekledingnederland.nl of bel ons op : +31(0)70-7110394.

Bij Raambekleding Nederland.NL werken we met vaste contactpersonen. Deze contactpersonen zijn vanaf het begin van uw order, vanaf het moment van betalen, tot het moment dat deze helemaal is afgehandeld verantwoordelijk voor uw bestelling. 
Zij weten dus álles van uw order, uw eerdere vragen en helpen u bij eventuele problemen.

Wij zijn bereikbaar op:

Maandag

09:00

-

17:30 uur

Dinsdag

09:00

-

17:30 uur

Woensdag

09:00

-

17:30 uur

Donderdag

09:00

-

17:30 uur

Vrijdag

09:00

-

17:30 uur