q-shops              

 

Onze bestelservice

Bestellen

U gaat bestellen of u heeft een bestelling geplaatst, maar heeft toch nog een vraag?
Wij hebben de meest gestelde vragen voor u op een rij gezet:

 


1. Hoe kan ik online de bestelling plaatsen?

U wilt gaan bestellen via de webshop, maar hoe werkt dat?


Stap 1: Selecteer de door u gewenste producten:

  • - U geeft de gewenste breedte op in mm (125,5 cm = 1255 mm )
  • - U geeft de gewenste hoogte op in mm (254,5 cm = 2545 mm )
  • - Verder volgt u per product de verschillende optie's.
  • - Heeft u zich bedacht? Klik op 'verwijderen' om een product te verwijderen en kies opnieuw
  • - Klaar met winkelen? Klik op 'verder met bestellen.

 
Stap 3: Inloggen of account aanmaken

  • - Bent u al klant bij ons? Of heeft u als een kleurstalen via de website aangevraagd? Dan heeft u al een account.
    Vul dan bij 'geregistreerde klanten' uw emailadres en wachtwoord in en log in.
  • - Heeft u nog geen account? Maak uw account aan. Bij 'Inloggen' vult u uw persoonlijke gegevens en het afleveradres in. Velden met een sterretje (*) zijn verplicht om in te vullen. Klaar met uw gegevens invoeren? Klik op 'next'.

Stap 4: Verzend & Betaalmethode kiezen

  • - Uw bestelling wordt gratis bij u thuis bezorgd, selecteer deze optie en ga verder.
  • - U kiest tijdens het afronden van uw bestelling al met welke betaalmethode u wilt betalen. U kiest bijvoorbeeld voor betaling middels iDeal, en selecteerd vervolgens uw bank. Wanneer u de order verder afrondt komt u vanzelf in het betaalscherm van uw eigen bank uit.
    Let op: Al onze betalingen worden afgehandeld door onze betalingsprovider, Multisafepay.

Stap 5: Bevestigen

  • - U ziet een overzicht van uw bestelgegevens. Vergeet u uw bestelling niet te controleren?
    Op alle bestellingen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing, gaat u hiermee akkoord, plaats dan een vinkje.
    Klopt alles? U kunt de bestelling afronden met de knop 'plaats bestelling'. Wilt u toch nog iets wijzigen? Klik op 'wijzig' en pas uw bestelling aan.

Stap 6: Betalen

  • - Nadat u op 'plaats bestelling' heeft geklikt komt u in het betaalmenu en kunt u de betaling afronden met een betaalmethode naar keuze.

 

2. Kan ik mijn bestelling annuleren?

U heeft een bestelling geplaatst maar wilt hier onverhoopt toch vanaf zien. Dit kan alleen wanneer u binnen 24 uur na bestellen contact met ons opneemt en de bestelling nog niet in productie is genomen door onze leverancier.
Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op via klantenservice@raambekledingnederland.nl of bel: +31(0)70-7110394 (Openingstijden).


3. Wat is de levertijd?

Zodra uw betaling binnen is bestellen we het artikel bij onze leverancier. Op het moment dat het product verstuurd wordt door de leverancier krijgt u van ons een verzendbevestiging. 1 tot 2 dagen voor aflevering van uw bestelling ontvangt u tevens een track en trace code waarmee u de bestelling kunt traceren.

Daar al onze producten voor u op maat gemaakt worden bedraagt de levertijd gemiddeld tussen de 10-15 werkdagen. De levertijd is per product afhankelijk, dit staat op elke webshop & per product aangegeven.

Al onze producten worden exact voor u op maat gemaakt. De gemiddelde levertijd is tussen de 10-15 werkdagen na ontvangst van de betaling. De genoemde levertijd is gebasseerd op betaling met Ideal of Paypal. Kiest u voor bankoverschrijving of creditcard dan moet u rekening houden met 2-5 dagen extra i.v.m. verwerking van de betaling.


4. Wat zijn de maximale afmetingen van de producten?

Dit is verschillend per product. Bij het invoeren op onze site, wordt dit direct weergegeven, let op : vul altijd mm in! (bv 145,5 cm = 1455 mm)

 

5. Moet ik BTW betalen als ik van buiten NL bestel?

Wanneer u vanuit het buitenland, bijvoorbeeld Belgie, besteld dan bent u als consument verplicht BTW af te dragen. Als bedrijf kunt u echter BTW vrij bestellen, hiervoor dient u uw BTW nummer in te voeren bij het aanmaken van een account, of het afronden van uw bestelling.
De prijzen worden hierna automatisch aangepast zodat er 0% BTW gerekend worden.

 

6. Heeft u een andere vraag?

Niet het antwoord gevonden dat u zocht? Neem gerust contact op met onze klantenservice via klantenservice@raambekledingnederland.nl of bel ons op : +31(0)70-7110394.

Wij zijn bereikbaar op:

Maandag

09:00

-

17:30 uur

Dinsdag

09:00

-

17:30 uur

Woensdag

09:00

-

17:30 uur

Donderdag

09:00

-

17:30 uur

Vrijdag

09:00

-

17:30 uu